Bevestigingsmail versturen vernieuwd

Geschreven op 27-01-2020

Nadat een individuele wandelaar of een groep heeft ingeschreven kreeg zij of hij direct een mail ter bevestiging van de inschrijving.

Nu met de start van het online inschrijven en administratie 2020 is er een nieuwe optie aan het systeem toegevoegd.

  • De mail inschrijfbevestiging wordt alleen automatisch verstuurd nadat er een betaalbevestiging heeft plaats gevonden.
  • Nadat eventuele zelfbetaling en of mislukte iDEAL betalingen zijn voldaan kan het beheer van de PRC deze betaling accorderen en dan alsnog de bevestigingsmail  versturen.

De bevestigingsmail (startbewijs) kan men voorzien van een Startkaart.

Daarmede heeft de PRC 3 keuzes bij online inschrijven van individuelen of groepen wordt de bevestiging mail:

  • Altijd direct verstuurd
  • Alleen verstuurd indien betaling akkoord meld
  • Alleen verstuurd indien betaling akkoord meld, mail is voorzien van en startkaart. Vormgeving in overleg met PRC

Het webbeheer SGWB-A4D